پمپ ضد اسید شیمیایی ضد خوردگی پلیمری الکترپمپ سانتریفیوژ
نوشته شده توسط : آژانس دیجیتال مارکتینگ مکس آنلاین

پمپ ضد اسید شیمیایی ضد خوردگی پلیمری الکترپمپ سانتریفیوژ 

پمپ ها برای گردش و انتقال اسید با تمام غلظت ها از یک قطعه به تجهیزات دیگر استفاده می شوند. در کارخانه اسید سولفوریک، دو نوع پمپ عمدتاً استفاده می شود. پمپ ضد اسید گریز از مرکز عمودی و افقی.

پمپ ضد اسید گریز از مرکز عمودی 


 

پمپ ضد اسید گریز از مرکز عمودی غوطه ور برای سرویس اسید قوی به دلایل مختلفی به استاندارد در صنعت تبدیل شده اند. پمپ‌ها در یک مخزن بسته نصب می‌شوند، بنابراین هرگونه نشتی در ظرف محفوظ است و برای پرسنل خطری ایجاد نمی‌کند. یک ویژگی اضافی ممکن است این باشد که مهر و موم شفت در تماس با اسید نیست بلکه به سادگی به عنوان یک مانع گاز عمل می کند. این ویژگی مشکل نشتی در آب بند شفت را که مشکل پمپ ضد اسید گریز از مرکز افقی است برطرف می کند.

پمپ ضد اسید گریز از مرکز عمودی غوطه ور برای سرویس اسید قوی به دلایل مختلفی به استاندارد در صنعت تبدیل شده اند. پمپ‌ها در یک مخزن بسته نصب می‌شوند، بنابراین هرگونه نشتی در ظرف محفوظ است و برای پرسنل خطری ایجاد نمی‌کند. یک ویژگی اضافی ممکن است این باشد که مهر و موم شفت در تماس با اسید نیست بلکه به سادگی به عنوان یک مانع گاز عمل می کند. این ویژگی مشکل نشتی در آب بند شفت را که مشکل پمپ ضد اسید گریز از مرکز افقی است برطرف می کند.

 پمپ ضد اسید پمپ ضد اسیدی را ارائه می دهد که به طور خاص برای 93 تا 99 درصد اسید سولفوریک و سرویس اولئوم تا ظرفیت 2000 m³/h (8000 USGPM) و 10 تا 50 متر (30-165 فوت) سر مایع ساخته شده اند. پمپ ها در اندازه های 2½ تا 14 در مشخصات مواد استاندارد و طول تا 12 فوت موجود هستند. طول های سفارشی در صورت درخواست در دسترس هستند.

ویژگی های پمپ ضد اسید خوردگی عبارتند از:


 

پمپ ضد اسید نیکل کروم یا پمپ ضد خوردگی  اجازه می دهد تا برای قطعات مهمی که در معرض سرعت بالا، خوردگی و سایش هستند مانند پروانه ها، حلقه های سایش، ژورنال ها و یاتاقان ها استفاده شود.
بدنه و سایر قطعات اصلی در آهن فرآیند پمپ ضد اسیدبا قابلیت خوردگی زیاد برای عمر طولانی عرضه شده است.
اتصالات منطبق دارای حلقه های O-رینگ ضد اسید و پیچ مهره درپوش مهر و موم شده برای جلوگیری از خوردگی اجزای مکانیکی حیاتی هستند.
یک تکه شفت نجار 20 Cb-3 با استحکام تسلیم برتر، صاف شده و مجهز به پوشش PTFE برای کارکرد در دمای بالا.
تمام پمپ ضد اسید پمپ ضد اسیددارای مهر و موم محور هستند که در معرض مایع پمپاژ شده قرار نمی گیرد. یک جعبه پر کردن ساده برای آب بندی شفت چرخان در مخازنی که در فشار اتمسفر یا نزدیک به آن کار می کنند کافی است. برای کاربردهایی که مخزن پمپ تحت فشار یا خلاء است، یک جعبه پرکننده عمیق‌تر با یک غده فانوس برای استفاده با یک محیط آب‌بندی خارجی مانند هوای ابزار موجود است.

 

پمپ ضد اسید اسید سولفوریک JHB برای کاربردهای شیمی گوگرد طراحی و تولید می شوند. آنها پمپ ضد اسید گریز از مرکز عمودی غوطه ور هستند که سال ها در بازار ثابت شده اند. ظرفیت ها تا 3200 متر مکعب در ساعت و 55 متر سر با یک پروانه و 210 متر با 2 پروانه می باشد.

ویژگی های پمپ ضد اسید  عبارتند از:


 

  • آلیاژ ویژه ثبت شده برای قطعات خیس شده.
  • تعمیر و نگهداری کم.
  • مصرف برق کمتر.
  • عملکرد قابل اطمینان تر.
  • دو نوع مهر و موم شفت بدون نشتی و نگهداری آسان.
  • یاتاقان محور پایینی ساخته شده از آلیاژ نیکل با کروم بالا که توسط سیال پمپ شده روانکاری می شود.
  • ساختار پشتیبانی دوگانه در انتهای رانده با یک بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه برای متعادل کردن نیروی محوری
  • کوپلینگ شبکه ای که دارای تراز دقیق و جذب لرزش است.

 

 پمپ ضد اسید پمپ ضد اسید گریز از مرکز غوطه ور عمودی را با ظرفیت تا 1200 متر مکعب در ساعت ارائه می دهد.
ویژگی های پمپ پمپ ضد اسید عبارتند از:
  • پوشش فشرده دو پیچه برای متعادل کردن بارهای شعاعی
  • پروانه بسته
  • سرعت جریان کم که کمترین آسیب خوردگی را ایجاد می کند
  • ستون شفت جدا از لوله تخلیه
  • ساخت مدولار
  • 22 سایز پمپ با 5 قطر شفت مختلف و فانوس های یاتاقان محوری
  • مواد (1.4136 HRS، Sigub) برای نگهداری اسید سولفوریک غلیظ (99-99.5٪) تا دمای 260 درجه سانتیگراد (500 درجه فارنهایت) در دسترس هستند.
  • تمام آستین های شافت خیس شده با حلقه های O مهر و موم شده اند، بنابراین بدون خوردگی شکاف.

  

پمپ ضد اسید یک پمپ سانتریفیوژ مستغرق عمودی برای سرویس اسید قوی با ظرفیت تا 1600 متر مکعب در ساعت تولید می کند. پمپ از نظر طراحی با سایر تامین کنندگان متفاوت است زیرا ستون مرکزی که محور پمپ را در خود جای می دهد نیز برای بالا و خارج کردن مایع از پمپ استفاده می شود.

ویژگی های پمپ پمپ ضد اسید عبارتند از:


 

  • بسته بندی غدد کاملاً تسکین یافته است
  • ساخت چند مرحله ای در صورت نیاز برای دستیابی به سر مورد نیاز
  • پوشش پمپ کاملا متقارن که یاتاقان های غوطه ور را قادر می سازد تحت بار صفر کار کنند.
  • جعبه پر کردن یاتاقان در فاز گازی در برابر خوردگی توسط بخارات اسیدی محافظت می کند
  • دو آرایش مختلف موجود است که در نحوه خروج اسید از ستون مرکزی متفاوت است. ترتیب 2 در تصویر نشان داده شده است.

 

پمپ ضد اسید گریز از مرکز افقی


 

انتخاب پمپ برای سرویس اسید سولفوریک باید همیشه غلظت اسید، دما و سرویس را در نظر بگیرد. پمپ ضد اسید گریز از مرکز افقی به ندرت برای کار گردش در کارخانه های اسید سولفوریک استفاده می شود. این وظیفه برای پمپ گریز از مرکز غوطه ور عمودی محفوظ است.

با این حال، پمپ ضد اسید گریز از مرکز افقی اغلب برای انتقال، بارگیری و تخلیه اسید سولفوریک غلیظ استفاده می شوند. مواد ساخت بدنه و پروانه معمولاً آلیاژ 20 است. آب بند شفت می تواند بسته بندی یا آب بندی مکانیکی باشد. در صورت استفاده از بسته بندی، اپراتور باید آگاه باشد که مقداری نشتی در سراسر مهر و موم لازم است و در صورت از کار افتادن بسته بندی، احتمال نشت شدیدتر و اسیدپاشی وجود دارد.

پمپ ضد اسید اسید ضعیف عموماً پمپ ضد اسید گریز از مرکز افقی هستند. مواد پلاستیکی ساختمانی معمولاً برای این سرویس مناسب تر از پمپ ضد اسید فلزی هستند. پلاستیک ها به طیف وسیعی از غلظت ها مقاوم هستند و در مقایسه با برخی از آلیاژهای عجیب و غریب مورد نیاز برای کنترل برخی از غلظت های اسیدی ارزان هستند. بسته به سیالی که پمپاژ می شود، پمپ ضد اسید لاستیکی نیز ممکن است در سرویس اسید ضعیف استفاده شوند.

برای کاهش احتمال نشتی در مهر و موم پمپ می توان از پمپ ضد اسید محرک مغناطیسی از مصالح ساختمانی مناسب استفاده کرد.

بسیاری از تولید کنندگان و تامین کنندگان پمپ ضد اسید گریز از مرکز افقی مناسب برای سرویس اسید سولفوریک وجود دارد. نکته اصلی انتخاب صحیح مواد و تعیین نوع مناسب مهر و موم است.

 

پمپ ضد اسید شیمیایی برای اسید هیدروکلریک


 


به دنبال پمپی برای اسید هیدروکلریک شیمیایی (اسید موریاتیک)، آبتین صنعت پمپ ها انتخاب های زیادی دارد! از 5 GPM تا 200 GPM، March Pumps یک پمپ برای اسید هیدروکلریک (اسید موریاتیک) برای هر کاربرد دارد. اگر ماده شیمیایی هیدروکلریک اسید (اسید موریاتیک) را در دمای اتاق پمپ می‌کنید، توصیه می‌شود از پمپ‌های شیمیایی محرکه مغناطیسی بدون گریز از مرکز ساخته شده از پلی‌پروپیلن یا کینار پلاستیک، پروانه محصور شده و کربن یا بوش تفلون میکا استفاده کنید.

انتخاب پمپ صنعتی هیدروکلریک اسید


 

اسید هیدروکلریک یک محلول بسیار تند از کلرید هیدروژن در آب است. این یک اسید معدنی شفاف و بی رنگ با کاربردهای گسترده در صنایع مختلف است. به طور طبیعی در اسید معده موجود است. از نظر تاریخی به آن ارواح نمک، اسید موریاتیک و اسیدوم سالیس می گفتند زیرا از ویتریول سبز و نمک سنگ و بعدها از اسید سولفوریک و نمک معمولی ساخته می شد. ماده شیمیایی هیدروکلریک اسید (اسید موریاتیک) نیز بسته به غلظت و دما می تواند سنگین باشد. اگر وزن مخصوص بیش از 1.1 باشد، یک پروانه تراشیده شده برای جلوگیری از جدا شدن یا اضافه بار موتور کاملا ضروری است.

غلظت های بالاتر و دمای بالاتر اسید هیدروکلریک شیمیایی با هم یا به تنهایی ممکن است پمپ ضد اسید ذکر شده در بالا را نامناسب کند. به شدت توصیه می شود، صرف نظر از دما یا غلظت، با یک توزیع کننده محلی یا آبتین صنعت Manufacturing مستقیماً تماس بگیرید تا درخواست خود را قبل از سفارش پمپ بررسی کنید. در حال حاضر سالانه 20 میلیون تن اسید کلریدریک در مقیاس جهانی تولید می شود. در تولید پلاستیک PVC، پلی اورتان، مواد شوینده خانگی و صنایع غذایی استفاده می شود.

 

پمپ ضد اسید شیمیایی برای اسید هیدروکلریک


 

اسید کلریدریک که از نظر شیمیایی به عنوان HCl نوشته می شود، یک ترکیب رایج است که برای طیف وسیعی از کاربردها بسیار مفید است. همان ترکیبی که به طور فعال برای تجزیه غذایی که مردم هضم می کنند کار می کند، همچنین در ساخت محصولات روزانه مانند باتری ها، کودها و همچنین تولید مواد دیگری که روزانه استفاده می کنیم استفاده می شود.

پمپ آبتین صنعت خوشحال است که پمپ درایو مغناطیسی BC-3K-MD را با حداکثر جریان 10 گالن در دقیقه و حداکثر هد 20.5 فوت ارائه می دهد. پمپ درایو مغناطیسی فاز 1&3 TE-5.5C-MD یک گزینه عالی دیگر با حداکثر جریان 30 گالن در دقیقه در 41 فوت است. پمپ ضد اسید شیمیایی آبتین صنعت برای اسید هیدروکلریک می تواند از 3.3 گالن در دقیقه تا 200 گالن در دقیقه متغیر باشد.

هنگام جستجوی پمپ شیمیایی مناسب برای اسید هیدروکلریک، باید به کاربرد آن توجه کرد. کارشناسان آبتین صنعت پمپ دارای دانش تخصصی پمپ ضد اسید شیمیایی و پردازش هستند تا مشتریان را به سمت پمپ مناسب برای کار راهنمایی کنند. با این پیشنهادات گسترده پمپ ضد اسید شیمیایی که می توانند مواد شیمیایی مختلف را در خود جای دهند، همراه با تیم متخصص پمپ ضد اسید شیمیایی آبتین صنعت، مشتریان همیشه می توانند آنچه را که برای چالش های تجاری یا صنعتی خاص خود نیاز دارند، بیابند.

سلب مسئولیت: اینها تنها برخی از پمپ ضد اسیدی هستند که می توانند این مواد شیمیایی را کنترل کنند.

چه صنایع و برنامه هایی از اسید هیدروکلریک استفاده می کنند؟

بیشترین مقدار اسید کلریدریک برای ترشی فولاد، اسیدی کردن چاه نفت، در تولید کلرید کلسیم، در صنایع غذایی و برای فرآوری سنگ معدن استفاده می شود. در زیر به توضیح مختصری از برخی از این برنامه ها می پردازیم:

ترشی فولاد: ترشی فولاد فرآیندی است که در آن رسوب و اکسیدهای آهن به یک ترکیب محلول تبدیل می شوند تا از فولاد خارج شوند. سناریوهایی که محصولات نیاز به پردازش بیشتر دارند، مانند تولید سیم، محصولات آسیاب قلع و پوشش ورق و نوار، نیاز به ترشی فولاد دارند.
اسیدی شدن چاه نفت: برای تشویق و تسهیل جریان گاز یا نفت خام به چاه، از اسید هیدروکلریک برای حذف رسوب، زنگ زدگی و رسوبات کربناته ناخواسته استفاده می شود. این فرآیند معمولاً تحریک نامیده می شود.
صنایع غذایی: اسید کلریدریک کاربردهای زیادی در صنایع غذایی دارد. یک کاربرد عمده برای تولید شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS) است. حدود 70 تا 75 درصد از HFCS تولید شده در تولید نوشابه استفاده می شود. اسید هیدروکلریک همچنین در فرآیند اسیدی کردن استخوان ها برای تولید ژلاتین و به عنوان اسیدی کننده برای محصولات نهایی مانند آب سبزیجات، سس ها و کنسروها استفاده می شود.
محصولات چرمی: دباغی ها از اسید هیدروکلریک برای تنظیم سطح pH چرم و جلوگیری از رشد باکتری ها بر روی آن استفاده می کنند.
مواد پی وی سی: در صنایع شیمیایی، اسید هیدروکلریک برای تولید در مقیاس بزرگ وینیل کلرید، جزء مهم پلاستیک پلی وینیل کلراید (PVC) استفاده می شود.

محصولات پاک کننده خانگی: اسید هیدروکلریک به دلیل خاصیت سفید کنندگی و خورندگی که به از بین بردن لکه های سخت کمک می کند، یک انتخاب محبوب برای تولید پاک کننده های خانگی است.
تصفیه فاضلاب: اسید هیدروکلریک روغن ها و ضایعات مواد غذایی را امولسیون و تجزیه می کند و آن را برای تصفیه فاضلاب صنعتی ایده آل می کند.


ملاحظات پمپاژ برای اسید هیدروکلریک

اسید هیدروکلریک یک اسید بسیار خورنده است که در صورت عدم رعایت اقدامات احتیاطی مناسب در حین انتقال مایع، می تواند به پمپ شما آسیب برساند.

هنگام خرید پمپ شیمیایی ضد اسید هیدروکلریک به نکات زیر توجه کنید:

 
  • استفاده از مواد غیر فلزی سمت مرطوب – غلظت بالای اسید هیدروکلریک می تواند به مواد ساخته شده از آلومینیوم، چدن و حتی در برخی موارد فولاد ضد زنگ آسیب برساند. مشخصات پمپ باید از چنین فلزاتی اجتناب کند و در عوض از جایگزین هایی مانند Hastelloy و Titanium استفاده کند.
  • مشخصات پمپ - پمپ ضد اسیدی که با دبی زیاد کار می کنند نباید آب بندی مکانیکی در تماس با سیال داشته باشند.
  • پمپ ضد اسید ماگ درایو غیر فلزی به دلیل خاصیت مهاری عالی بهترین گزینه هستند.
  • پمپ‌های دیافراگمی دوگانه با هوا (AODD) را نیز می‌توان در جایی در نظر گرفت که حجم‌های کمتری از سیال منتقل می‌شود.
  • پمپ پریستالتیک - جایی که سیال در حال انتقال چسبناک تر است با استفاده از پمپ پریستالتیک توصیه می شود.
  • جابجایی محدود - برای جلوگیری از قرار گرفتن نیروی کار در معرض نشت پمپ اسید کلریدریک یا نشت مواد شیمیایی، به شدت توصیه می شود.
  • دوز هیپوکلریت - یک پمپ لوله، پمپ اندازه گیری یا شیلنگ پریستالتیک را می توان برای تحویل مقدار از پیش تعیین شده مواد شیمیایی استفاده کرد که به پمپ و تاسیسات لوله شما آسیب نمی رساند.

 

چه پمپ ضد اسیدی می توانند اسید کلریدریک و در چه دما و ویسکوزیته را مدیریت کنند؟


 

برای پمپاژ اسید هیدروکلریک در دمای اتاق، بهتر است یک پمپ درایو مغناطیسی بدون مهر و موم گریز از مرکز را انتخاب کنید که با پلاستیک Kynar یا پلی پروپیلن، با پروانه محصور شده و تفلون میکا یا بوش کربن ساخته شده است.

بسته به غلظت و دما، اسید کلریدریک می تواند سنگین باشد. در مواردی که وزن مخصوص بالای 1.1 باشد، استفاده از پروانه تراشیده شده برای جلوگیری از جدا شدن یا اضافه بار موتور به شدت توصیه می شود.

شکل 1: غلظت اسید هیدروکلریک و مواد پمپ

مواد پمپ و اسید هیدروکلریک


 

یک یا مجموعه ای از مواد ممکن است برای دمای/ثانیه بالاتری که پمپ به عنوان یک کل قادر به انجام آن است رتبه بندی شود. برای تعیین اینکه آیا پمپ به عنوان یک واحد کامل برای غلظت و دمای هر ماده شیمیایی مناسب است یا خیر، مهم است که با نماینده  تماس بگیرید.

پیدا کردن پمپ اسید هیدروکلریک مناسب

در  پمپ، پمپ‌های شیمیایی را ارائه می‌کنیم که به طور خاص برای مدیریت اسید هیدروکلریک از 5 GPM تا 200 GPM طراحی شده‌اند. با این حال، انتخاب پمپ شما تا حد زیادی به دمای اسید، غلظت اسید مورد استفاده، وزن مخصوص آن و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد که قبل از انتخاب پمپ باید در نظر گرفته شوند. به عنوان مثال، با اسید هیدروکلریک، اگر سیال یا پمپ دارای آلاینده های اکسید کننده باشد، می تواند بر مقاومت پمپ در برابر خوردگی تأثیر منفی بگذارد. بنابراین، در حالی که برخی از انواع پمپ ها ممکن است برای یک کاربرد خاص مناسب به نظر برسند، ممکن است مقرون به صرفه ترین راه حل نباشند یا حتی ممکن است برای پرسنل خطرناک باشند.

لطفاً با تیم پشتیبانی   تماس بگیرید تا در انتخاب پمپ اسید کلریدریک برای رفع نیازهای کاربرد و نیازهای خاص شما کمک کنند.

 

 چرا پمپ ضد اسید  بهترین پمپ ها برای انتقال اسید هیدروکلریک هستند؟

ما پمپ پمپ‌های شیمیایی اسید کلریدریک داریم که می‌توانند در شرایط سختی که این مواد شیمیایی سمی در معرض آن قرار می‌دهند مقاومت کنند. پمپ ضد اسید درایو مغناطیسی گریز از مرکز و با درجه بالا ساخت ایالات متحده ما از پلی پروپیلن یا پلاستیک Kynar ساخته شده اند. این مواد برتر عملکرد و دوام بالای پمپ اسید هیدروکلریک شما را تضمین می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پمپ ضد اسید اسید هیدروکلریک با ما تماس بگیرید.

منابع : marchpump - sulphuric-acid - www.abtinsanat.com 


 

 

 

https://elliothudk29741.pages10.com/پمپ-ضد-اسید-لایه-2-56381106 

https://holdenjvcf06395.ampblogs.com/پمپ-ضد-اسید-لایه-2-56987638 

https://edgartnbl43197.onesmablog.com/پمپ-ضد-اسید-لایه-2-60481554 

https://marcodkno28406.blogocial.com/پمپ-ضد-اسید-لایه-2-56229581 

https://augustktzd85174.blogolize.com/پمپ-ضد-اسید-لایه-2-60041634 

https://deanarhr66564.bloguetechno.com/پمپ-ضد-اسید-لایه-2-56019616 

https://titusnqqo27273.tribunablog.com/2-34880100 

https://claytonsdjp41852.shotblogs.com/2-34583867 

https://sethokap66542.blogzet.com/2-35312292 

https://rowanpyeh07396.blogminds.com/2-18701983 

https://josuesuvt40516.suomiblog.com/2-36150991 

https://traviseova85184.pointblog.net/پمپ-ضد-اسید-لایه-2-61331665 

https://beauvdgh06284.thezenweb.com/پمپ-ضد-اسید-لایه-2-57844086 

https://felixtfnv63074.full-design.com/پمپ-ضد-اسید-لایه-2-63426496 

https://caidencozg29630.tinyblogging.com/پمپ-ضد-اسید-لایه-2-63825498 

https://ricardoxmxf18530.ampedpages.com/پمپ-ضد-اسید-لایه-2-48271146 

https://tituswzaz72839.affiliatblogger.com/72446666/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://johnnydlsv62952.blog5.net/61997141/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://gregorypajr53186.diowebhost.com/75399640/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://collinnxcf96395.fitnell.com/60952710/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://rylanvwxw51627.dbblog.net/52462769/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://sergiohort40627.ezblogz.com/52111094/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://knoxoppp28394.designertoblog.com/51749035/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://edwinrjyk31985.blogs-service.com/51288901/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://fernandovdva85173.mpeblog.com/43614675/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://louiskhqa98741.bluxeblog.com/52293200/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://cashzjqu52841.articlesblogger.com/43545065/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://angelozgmo30628.arwebo.com/43444480/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://manuelrkvg18531.bloggin-ads.com/43653409/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://zionydef94051.blogerus.com/43266880/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://spencerensx73962.blogpostie.com/42822039/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://josuetbhk29518.blogprodesign.com/42593433/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://fernandoznxe08529.blogdigy.com/2-34584987 

https://collinrgqz85307.mybjjblog.com/2-34717398 

https://paxtonujvd07529.tblogz.com/2-35265666 

https://gunnerjubf17406.uzblog.net/2-35038204  

https://tituskwgt80035.canariblogs.com/2-36150819 

https://daltonvvvt40506.qowap.com/80188782/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://angelopzgm29641.blog2learn.com/68540484/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://fernandoptwx51728.jiliblog.com/78460915/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://damienvmbn53197.getblogs.net/52314166/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://arthurcifh95173.dsiblogger.com/52635002/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://spencergmop39406.ka-blogs.com/73877348/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://shanefcwp65420.blogofoto.com/51467882/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://louisphub97418.timeblog.net/56469757/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://stephenlpqn27383.acidblog.net/51661897/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://rafaelfoux63952.aioblogs.com/74241068/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://zionwkub97418.fireblogz.com/51609568/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://angelodhjj16273.xzblogs.com/62109040/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://waylonfhhg84940.free-blogz.com/67574340/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://josuecnuy74063.widblog.com/75226082/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://dominickycee94051.isblog.net/2-37874867 

https://titusuxyx50505.collectblogs.com/66309700/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://dantewadd84950.blogdon.net/2-36886931 

https://augustktyc95174.blogkoo.com/2-40290578 

https://laneweko39518.amoblog.com/2-42405217 

https://rivermtac84173.alltdesign.com/2-40886172 

https://elliottbffd83849.total-blog.com/2-45817328 

https://rylanthuc97520.blog-gold.com/26518979/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://rafaelfnux62951.ambien-blog.com/26498743/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://sethrdlt63074.atualblog.com/26375371/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://caidenrvwv40505.blog-a-story.com/79750/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://waylonkoqp28383.blogacep.com/25732634/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://franciscolzkq52074.bloggerbags.com/25783979/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://israeleijg94950.bloggerswise.com/26446537/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://caidennuyb84173.blogadvize.com/26553521/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://jaideneiji95051.bloggosite.com/26483256/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://erickouyy62849.blogoscience.com/26400961/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://gregorytkub97418.blogproducer.com/26520814/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://juliuswzzx61617.blogrelation.com/26377324/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://zanegkmk17273.blogsidea.com/26562660/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://charlieejmm27394.blogrenanda.com/26382665/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://franciscooygi18417.blogthisbiz.com/26245489/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://trevorpxcf07306.blue-blogs.com/26373032/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://finnwmzh07410.csublogs.com/26255965/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://trevorntyb85174.dailyhitblog.com/26040755/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://charlievncp54208.develop-blog.com/26432275/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://kameronyfkm28395.is-blog.com/26639029/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://tysonorrq28383.livebloggs.com/26543299/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://caidenzjqt52840.mdkblog.com/26131339/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://griffinhpvz73062.loginblogin.com/26550214/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://juliuszrfv87758.mybuzzblog.com/80699/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://zaneelpr41639.newbigblog.com/26276680/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://edwinvxyx50516.theobloggers.com/26501272/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://sergiozglo39517.thenerdsblog.com/25987897/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://juliuszdeb72728.topbloghub.com/26589471/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://edwinruvu49405.ttblogs.com/80123/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://brooksezpa98642.vblogetin.com/25998733/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://archerzaba62728.worldblogged.com/26223892/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://zionouzb95162.win-blog.com/78998/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://gunnerfwjq53075.yomoblog.com/26525778/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://griffinluru09767.digiblogbox.com/46414836/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://tysonmwgm30629.bloginwi.com/54283446/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://keegantgwi55472.jaiblogs.com/46924207/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://troyajqs51840.blogzag.com/65138832/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://chanceetgr65320.look4blog.com/59829689/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://finnraei19639.imblogs.net/70251214/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://damienjqvz63952.blogstival.com/42888859/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://lorenzoemsv52851.link4blogs.com/42955413/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://zanderxbwl54321.educationalimpactblog.com/42944634/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://louisdrcj29631.designi1.com/42555248/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://archerpdov86420.ivasdesign.com/42491692/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://gunnerbdca61616.mybloglicious.com/42052306/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://rowanmwdg06396.post-blogs.com/42333889/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://gregoryyekm29518.review-blogger.com/42827239/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://alexispydh07306.blognody.com/23464643/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://beaukvsl43448.blogsumer.com/23412424/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://zanenzjs64185.jts-blog.com/23103054/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://chancejmml05051.bloggazza.com/23185878/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://devinpvwu49495.blogaritma.com/73617/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://israelmsus39495.bcbloggers.com/23180715/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://hectorgurn80867.blogcudinti.com/22977910/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://jaidengdbv00000.iyublog.com/23088069/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://rowanhlnm16272.blogdiloz.com/22703338/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://jasperhprs27394.verybigblog.com/23081401/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://shaneloom16161.p2blogs.com/22829882/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://danteyqms97653.bloggactivo.com/22752037/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://juliusxisb73838.rimmablog.com/23431464/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://jaidenknoo17283.vidublog.com/23074081/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://shaneoqqp27383.oblogation.com/23076493/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://mylespcnx86318.gynoblog.com/23240860/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://garrettrzin29629.angelinsblog.com/22783590/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://judahpttr42061.laowaiblog.com/23048405/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://chancegyma08753.bloggadores.com/23137700/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://rylanzehh95162.humor-blog.com/22791866/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://franciscoejln27394.blogspothub.com/23068546/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://chancejnon27384.idblogmaker.com/2879580/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://tysoncueo53186.thekatyblog.com/22806919/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://jaidennmyi21186.blogunteer.com/22984691/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://travistgrx85307.therainblog.com/22978675/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://zanerddb62727.life3dblog.com/22966582/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://erickmyhn31852.boyblogguide.com/22894432/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://griffinzkud10852.blogars.com/22898456/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://zaneqeqz86318.thechapblog.com/23042855/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://johnathanxdgh95173.blogsvirals.com/23035703/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://brooksgijj06162.glifeblog.com/23011380/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://hectorzktb97531.losblogos.com/22992959/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://caidenrbfh95162.blogmazing.com/23020819/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://jeffreyhucj20752.estate-blog.com/23030967/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://brookspdqc09753.prublogger.com/23037169/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://simonresc97642.blogdomago.com/23038244/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://devinlrvx62951.shoutmyblog.com/23049522/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://troyruvu49495.goabroadblog.com/23015765/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://connernbpa08653.daneblogger.com/23061202/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://augustylwa32087.popup-blog.com/22958891/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://charlieaeff84950.blogozz.com/23030548/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://andregxmy97642.theblogfairy.com/23102308/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://fernandojmlk06161.activablog.com/23016183/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://claytonhuaf19851.activosblog.com/23082588/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://rowandovb96307.bloggazzo.com/23014071/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://eduardocpzf07429.ssnblog.com/1717011/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://andersonaqbq52087.aboutyoublog.com/1900103/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://paxtonlqss39495.blog2news.com/1880148/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://dantegost40517.blog4youth.com/24771303/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://edwinjtch22951.blog5star.com/1839968/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://beckettgosv63951.blogginaway.com/25349699/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://daltoniqtt40628.bloggactif.com/1895843/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://edgarrtut39495.blogdun.com/79938/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://ricardoilkj06161.blogolenta.com/25683281/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://kylermqst40617.blogripley.com/25413310/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://manuelmalu75297.blogsmine.com/1517164/پمپ-ضد-اسید-لایه-2  

https://cruzwkhp42964.ageeksblog.com/23022314/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://josuesidt76554.blogsuperapp.com/1888424/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://elliottbcdb72728.dgbloggers.com/25112022/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://cashdqbg18739.ltfblog.com/23006166/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://andyruus39963.dreamyblogs.com/1836254/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://alexisyehi05173.frewwebs.com/25318111/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://knoxgqxa85296.howeweb.com/3150527/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://trentontyab73940.idblogz.com/24919111/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://josuepstq38394.izrablog.com/1865494/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://zaneexih95162.kylieblog.com/25007695/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://cristianlcqa86429.luwebs.com/25320471/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://gunnerlppm17272.myparisblog.com/23701856/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://deantcjo30629.slypage.com/1877577/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://johnnyadff84950.theideasblog.com/1853051/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://zanekqtu40628.webbuzzfeed.com/25294224/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://edgarwfko39528.webdesign96.com/25094315/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://alexisftem41853.59bloggers.com/79025/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://becketthgxj31976.bligblogging.com/1887142/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://knoxvbdd84051.thelateblog.com/25430472/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://andymsts38394.actoblog.com/25401465/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://lanewcff95628.blog-mall.com/79706/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://travisilmm06172.blogs100.com/25127064/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://cruzvoco53107.blogofchange.com/79836/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://elliotyaay50616.spintheblog.com/77981/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://codyetgu86432.dailyblogzz.com/25470083/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://kameroncmta85207.blogvivi.com/25909286/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://sergioxbki95050.bloginder.com/26281586/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://cesaricus63085.blogdal.com/26099927/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://caidenrwza73840.newsbloger.com/26295982/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://titusgajw74184.get-blogging.com/80255/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://emilioekmk06162.targetblogs.com/1885653/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://franciscofmtv62951.bleepblogs.com/80421/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://edwinwabz62728.blogoxo.com/21171251/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://juliusbeee83940.elbloglibre.com/21128541/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://mariojmnn17384.blog-ezine.com/21136123/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://cesarqivg20853.activoblog.com/21169131/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://paxtonguhr53186.madmouseblog.com/1524164/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://mariojxhs63074.blogscribble.com/21144278/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://elliottdmrv51840.ja-blog.com/21079340/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://johnnyueqz97419.blogtov.com/1525884/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://ricardomamy09009.blogdemls.com/1677837/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://rowanxoco53197.digitollblog.com/21054688/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://andresbgjj06273.blazingblog.com/21141609/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://griffinsxyy51616.tusblogos.com/21057078/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://alexistyab73849.dm-blog.com/21128955/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://cristianfypb39506.creacionblog.com/21088288/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://landensnde10864.blogchaat.com/21093176/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://jasperaxny97531.smblogsites.com/21086589/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://fernandojllj05051.weblogco.com/21105564/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://kylerrgtc97531.blogdeazar.com/21155676/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://juliusyced84051.theisblog.com/21261805/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://damienhlmm16273.blog2freedom.com/21101033/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://cruzzehj06283.eedblog.com/21129452/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://erickgqeq65320.bloggip.com/21076221/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://landenzefe83949.ourcodeblog.com/21174802/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://riverqmcp64310.bloguerosa.com/22999399/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://dominickmsww51627.qodsblog.com/21133663/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://eduardoeqdt75429.liberty-blog.com/21162616/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://gregorynxgk28518.blogpayz.com/21122110/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://jaredtvwv40516.buyoutblog.com/21120910/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://josuereqy86420.techionblog.com/21139083/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://garrettdgii06283.blogitright.com/21160367/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://israeldyps39506.blogunok.com/21280245/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://sergiobkpt51840.blog-eye.com/21162776/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://tysonuchi06283.blogdosaga.com/21097966/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://garrettylvc97307.azzablog.com/21156249/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://sethjqck20741.blogpixi.com/21295230/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://travislpqp27272.snack-blog.com/21136729/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://finnuita96308.fare-blog.com/21160026/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://edwinvabi33209.anchor-blog.com/1480704/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://messiahsuvt49494.wssblogs.com/21127859/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://emilianoahnq39618.blogsvila.com/21168123/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://gregorydikk05162.blogdanica.com/21145741/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://remingtonswxv50516.bloggerchest.com/21125922/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://cashquxy73853.tkzblog.com/21117462/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://raymondknon17273.like-blogs.com/21018174/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://alexissxza73940.onzeblog.com/21121683/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://dallasvocp51840.blog-kids.com/21205084/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://knoxgqzi29642.ziblogs.com/21131239/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://fernandoxlvb97418.answerblogs.com/21222522/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://kylerhlll16172.nizarblog.com/21194401/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://brooksctdn43196.sharebyblog.com/21127520/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

https://edgaralyh31975.wizzardsblog.com/21167265/پمپ-ضد-اسید-لایه-2 

 





:: موضوعات مرتبط: کسب و کار اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: پمپ ضد اسید , پمپ شیمیایی , پمپ ضد خوردگی , پمپ پلیمری , الکترپمپ سانتریفیوژ ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: